עלינו:
ROOMS מבית פתאל הוא מותג צומח במהירות המציע חללי עבודה משותפים מעוררי השראה באווירת מלון בוטיק אורבני יוקרתי בנקודות המרכזיות ביותר בישראל. חברי הקהילה שלנו מורכבים מחברות תאגידיות, סטרטאפים, עסקים קטנים, יזמים ופרילנסרים מוכשרים הממוקמים בלמעלה מ-9 מיקומים מרכזיים שלנו ברחבי ישראל. יצרנו סטנדרט חדש של מתחמי עבודה המעניקים פרודוקטיביות, נוחות השראה ויחסי עבודה ייחודיים לחבריי הקהילה שלנו.
על ההזדמנות:
הצטרפו לצוות המדהים שלנו, ותהיו חלק מחברה דינמית וחדשנית בתחום מתחמי העבודה המשותפים. אנו מחפשים מומחה/ית לניהול חוויית לקוח ותפעול שמלאה בתשוקה לשירות, ארגון, תפעול וטיפוח חיי קהילה במתחמים שלנו. אם יש לכם כישורים בינאישיים גבוהים ויכולת לעבוד בסביבה מהירה ומאתגרת, זו ההזדמנות שלכם!
תחומי אחריות מרכזיים:
- ניהול קשרי קהילה: להיות הרוח החיה במתחם ונקודת המגע הראשונית עבור חברי הקהילה והאורחים, ולספק מענה לצרכים ולבקשות.
- תחזוקה ותפעול: הבטחת פעילות שוטפת ותקינה של המתחם, כולל עבודה ספקים וניהול הזמנות רכש .
- אדמיניסטרציה: ניהול קליטה של לקוחות, טיפול בחשבוניות
- תקשורת פנים ארגונית: שיתוף פעולה עם צוות מנהלות הקהילה וכן צוותי תפעול , תחזוקה והנהלת חשבונות.
- טיפוח חיי הקהילה: יצירת סביבה נעימה ומטפחת, כולל ארגון אירועים ותכנים שמחזקים את הקהילה ומגבשים אותה.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול משרד/שירות לקוחות פרונטלי או תחום רלוונטי אחר.
- תודעת שירות גבוהה.
- יכולות סדר וארגון גבוהות.
- ורסטיליות ודינמיות.
- משימתיות.
- יכולות ביטוי בכתב ובעל פה גבוהות.
- יכולות בינאישיות גבוהות.
- הגדלת ראש ואכפתיות.
- יכולת עבודה בצוות.
- מוסר עבודה גבוה.
- תואר ראשון – יתרון.
*המשרה מיועדת לשני המינים . ROOMS הינו מעסיק שווה הזדמנויות.